Sim Only - Gebruiken & Instellen

  • Activatie
  • Bellen en sms'en
  • Internet en databundels
  • Simkaart
  • Extra functies
  • Tips
  • Voicemail
  • Fair Use Policy
  • eSIM
Klantenservice
  • Activatie
  • Bellen en sms'en
  • Internet en databundels
  • Simkaart
  • Extra functies
  • Tips
  • Voicemail
  • Fair Use Policy
  • eSIM
Internet en databundels
Mijn internet doet het niet in Nederland

Heb je een vraag over Thuis internet? Klik dan hier!

Als je geen mobiel internet of dataverbinding hebt, is het verstandig om de onderstaande stappen te controleren of uit te voeren:

1. Herstart je toestel of zet de vliegtuigmodus aan- en uit

2. Check of de APN-instellingen op: internet staan (ook in het buitenland). Waar je de APN-instellingen kunt wijzigen, verschilt uiteraard per toestel. Meestal kan je deze controleren via onderstaande instellingen:

iOS
- Instellingen
- Mobiel netwerk
- Mobiele datanetwerk
- APN: internet 

Android
- Instellingen
- Verbindingen
- Mobiel netwerk
- Namen toegangspunten
- APN: internet 

3. Bereikte je in de vorige maand je Dataplafond? Soms helpt het dan om op de eerste dag van de nieuwe maand je toestel een keer te herstarten

4. Loop de instellingen van het toestel na. Zorg dat 'mobiele data' aan staat

5. Test of het internet wel werkt in een ander (simlock vrij) toestel

Na het doorlopen van de bovenstaande stappen nog steeds geen internet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Was dit antwoord nuttig?
  • Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar KPN-netwerk
  • Ook met eSIM
  • Gratis 5G
  • 14 dagen bedenktijd