Sim Only - Annuleren & Opzeggen
Je hebt het recht om je bestelling binnen veertien dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd die ingaat op de dag dat je de bestelling plaatst. Om de bestelling te annuleren, ga je naar je MyYoufone en klik bij 'Direct regelen' op 'Annuleren'. De inlog gegevens van jouw MyYoufone vind je in de bevestigingsmail. Je kan ook onderstaand annuleringsformulier invullen en e-mailen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.
Je bestelling binnen veertien dagen annuleren is gratis. Youfone stort de betaalde aansluitkosten binnen veertien dagen terug op jouw rekening. Let op: heb je tijdens de bedenktermijn van veertien dagen de simkaart al geactiveerd en wil je toch nog annuleren? Dan brengen we de abonnementskosten (inclusief aansluitkosten) en verbruikskosten voor de eerste maand in rekening.
Heb je de simkaart al ontvangen? Stuur de simkaart dan retour afzender. Heb je de simkaart al geactiveerd? Dan is het niet nodig om de simkaart retour te sturen.
Je hebt het recht om je bestelling binnen veertien dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd die ingaat op de dag dat je de bestelling plaatst. Om de bestelling te annuleren, ga je naar je MyYoufone en klik bij 'Direct regelen' op 'Annuleren'. De inloggegevens van jouw MyYoufone vind je in de bevestigingsmail. Je kan ook onderstaand annuleringsformulier invullen en e-mailen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.
Je bestelling binnen veertien dagen annuleren is gratis. Youfone stort de betaalde aansluitkosten binnen veertien dagen terug op jouw rekening. Let op: heb je tijdens de bedenktermijn van veertien dagen de simkaart al geactiveerd en wil je toch nog annuleren? Dan brengen we de abonnementskosten (inclusief aansluitkosten) en verbruikskosten voor de eerste maand in rekening.
-
Sim Only geldig in EU
-
Gratis nummerbehoud
-
Betrouwbaar KPN-netwerk
-
Ook met eSIM
-
Gratis 5G
-
14 dagen bedenktijd