Skip to main content
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd

Hoe werkt MyYoufone?

Nadat de bestelling en betaling is binnengekomen, versturen we per e-mail een bevestiging van de order inclusief inloggegevens voor je persoonlijke MyYoufone omgeving. Deze inloggegevens kan je ook gebruiken voor de MyYoufone app. Via MyYoufone kan je snel en eenvoudig gegevens inzien en wijzigen. Ook kan je hier de simkaart blokkeren in het geval van diefstal of verlies. In MyYoufone heb je verder inzicht in facturen, verbruik en persoonlijke gegevens. 
 
Voor toegang tot je persoonlijke MyYoufone account heb je de volgende gegevens nodig:
Gebruikersnaam: Het opgegeven e-mailadres
Wachtwoord: Het wachtwoord versturen we nadat de bestelling en betaling is binnengekomen per email. Hierna kan het wachtwoord worden gewijzigd onder het kopje ‘Mijn gegevens’.
 
Wachtwoord vergeten? 
Ben je het wachtwoord kwijt of vergeten dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen op deze pagina. Binnen enkele minuten krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd naar het opgegeven e-mailadres.