Wat voor abonnement wil je annuleren?

 

Sim Only-abonnement

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd die ingaat op de dag dat je de bestelling plaatst.

 

Om de bestelling te annuleren, ga je naar je MyYoufone. Daar klik je bij 'Direct regelen' op 'Annuleren'. De inloggegevens van jouw MyYoufone-account vind je in de bevestigingsmail.

 

Je kan ook het annuleringsformulier invullen en per e-mail sturen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.

Thuis-abonnement

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Je kan het annuleringsformulier invullen en per e-mail sturen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail. Meer informatie nodig? Bel 088-222 9222.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de annuleringskosten?
  • Ik heb de simkaart al ontvangen, waar stuur ik die naartoe?
  • Hoe annuleer ik een abonnement dat ik in een winkel heb besteld?