Skip to main content

Bedankt voor je bestelling!

Dit zijn de volgende stappen:
  • 1
    BETAALVERZOEK WORDT GEMAILD

    Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de betaalpagina, zodat je later de aansluitkosten kunt voldoen. Controleer je spam/junk folder als er geen email in je mailbox zichtbaar is. Voeg noreply@youfone.nl toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na 5 minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

  • 2
    JE ONTVANGT EEN E-MAIL BEVESTIGING

    Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail met daarbij de inloggegevens voor MyYoufone.

  • 3
    JE BESTELLING WORDT SNEL VERSTUURD

    Je bestelling wordt zo snel mogelijk per post verstuurd naar het ingevulde adres.

  • 4
    ALTIJD CONTROLE IN MYYOUFONE

    In MyYoufone kun je heel makkelijk een pakketten activeren, wijzigingen doorvoeren en je facturen bekijken.