Bedankt voor je bestelling!
Dit zijn de volgende stappen:
-
1BETAALVERZOEK WORDT GEMAILD
Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de betaalpagina, zodat je later de aansluitkosten kunt voldoen. Controleer je spam/junk folder als er geen email in je mailbox zichtbaar is. Voeg noreply@youfone.nl toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na 5 minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
-
2JE ONTVANGT EEN E-MAIL BEVESTIGING
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail met daarbij de inloggegevens voor MyYoufone.
-
3JE BESTELLING WORDT SNEL VERSTUURD
Je bestelling wordt zo snel mogelijk per post verstuurd naar het ingevulde adres.
-
4ALTIJD CONTROLE IN MYYOUFONE
In MyYoufone kun je heel makkelijk je bel-en dataplafond activeren, wijzigingen doorvoeren en je verbruik bekijken.