Skip to main content

Betalen is gelukt!

Wij zijn ermee bezig :)

Hartelijk dank voor de betaling van je factuur! Als je met iDEAL hebt betaalt, zullen wij de betaling zo snel mogelijk verwerken.

Als je geblokkeerd bent voor een openstaande factuur en je hebt alle openstaande facturen betaald, zullen wij je ook zo snel mogelijk proberen te deblokkeren. Na het deblokkeren van je aansluiting ontvang je een bevestiging. Het kan zijn dat je de telefoon even uit en aan moet zetten. Dan kan de simkaart opnieuw contact zoeken met het netwerk.

Extra diensten
Bekijk in MyYoufone alle extra diensten die wij aanbieden. Spaar bijvoorbeeld Youcoins en wissel deze in voor korting op de factuur en zet het belplafond en/of dataplafond aan om onverwachte kosten te voorkomen.

Nog vragen?
Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met ons opzoeken via een ticket in de MyYoufone omgeving. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222. 

gelukt