Skip to main content

Humane Zorg vertelt:

 

Voorheen waren de mobiele abonnementen van Humane Zorg verspreid over allerlei verschillende providers. Dat was onhandig, omdat ze nergens één aanspreekpunt hadden. Bij problemen stonden ze vaak eeuwen in de wacht bij de klantenservice en kregen ze iedere keer iemand anders aan de lijn. Medewerker beleid- en bedrijfsvoering Funda Çamlica ging daarom op zoek naar een provider om alles bij onder te brengen voor haar team van 60 medewerkers. Daardoor kwam ze uiteindelijk uit bij Youfone Zakelijk.


“Ik had meteen heel fijn contact en kreeg een mooi aanbod van Youfone Zakelijk. Toen zijn we overgestapt.”

Eén duidelijk aanspreekpunt

De overstap levert Humane Zorg veel voordelen op. Vooral het delen van MB’s is voor de zorginstelling fantastisch. Begeleiders die voor Humane Zorg werken, moeten vaak videobellen met cliënten. Dan vliegen de MB’s erdoorheen als er even geen wifi in de buurt is. Als iemand nu MB’s over heeft, worden die moeiteloos doorgeschoven naar iemand die al door zijn of haar bundel heen is. Dat bespaart enorm op kosten.


Ook is er nu de mogelijkheid tot doorschakelen van telefoons. Maar het grootste voordeel is volgens Funda toch wel het lokale aanspreekpunt. Voor Humane Zorg is dat MCT Center. Op het moment dat er iets is of iemand snel een nieuwe simkaart nodig heeft, is er vlot contact.


“Youfone Zakelijk werkt door het hele land met regionale partners. Die bereikbaarheid is ontzettend fijn. Het snelle schakelen levert ons echt een enorme tijdsbesparing op.”

Interesse?

Wil je net als Humane Zorg ook een betrouwbare en snel bereikbare Sim Only-provider voor jouw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op. We nemen graag alle mogelijkheden met je door.