Welke zaken kun je beheren?
Wat is fijner dan zelf aan de knoppen zitten? Juist, en bij ons kan dat! In de beheeromgeving in MyYoufone Zakelijk heb je als bedrijf of als businesspartner 24/7 inzicht in de gegevens van je werknemers of van je klanten. En pas je alles makkelijk aan. Van simwissels, het upgraden van een abonnement tot softblocks toepassen bij diefstal.
-
Eenvoudig abonnementen beheren
In MyYoufone Zakelijk kun je praktische zaken rondom mobiele abonnementen makkelijk en snel zelf regelen. Met 1 login heb je inzicht in kosten en regel je zaken zoals activatie van nieuwe nummers, simwissels, nummers blokkeren, inzien van pukcodes en instellen van netwerkmodules.
-
Realtime inzicht in verbruikskosten
Je hebt snel en realtime inzicht in de verbruikskosten. Daarnaast ontvangen individuele eindgebruikers een sms als ze op 80% en op 100% verbruik van hun tegoed zitten. En ook als businesspartner en beheerder van klanten ontvang je een e-mail bij 80% en 100% verbruik van de bedrijfsbundel. Zo kun je op tijd de bundels aanpassen.
-
Duidelijke rapportages
Behoefte aan overzicht? In MyYoufone Zakelijk maak je snel en eenvoudig rapportages om te downloaden. Binnen een minuut heb je al een overzicht van alle gebruikers met telefoonnummers en type abonnement of maak je een gedetailleerd verbruiksrapport. Zo hou je grip op je actieve abonnementen en op je kosten.
Hoe ontzorgen we onze businesspartners nog meer?
-
Factureren per vestiging
Voor onze partners is het ook mogelijk om meerdere debiteuren te koppelen aan één contract. Zo kan er heel gemakkelijk voor een klant met meerdere vestigingen gefactureerd worden per vestiging. Alle debiteuren onder de betreffende klant delen data van dezelfde omvang met elkaar
-
Toegang voor klanten
Wil je klant zelf graag operationele zaken regelen en in handen houden, dan kun je je klant ook toegang geven tot de beheeromgeving in MyYoufone. Bij meerdere debiteuren kan er ook per debiteur toegang gegeven worden.
-
Samen verbeteren
Samen werken is samen versnellen. Daar gelooft Youfone heel erg in. Daarom vragen we onze partners met ons mee te denken, slimme oplossingen te zoeken voor zaken zodat we onze beheeromgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk kunnen houden. Heb je dus een waardevolle toevoeging of kan er iets beter, dan horen wij dat graag.
Heb je vragen?
-
Mail ons
Stuur ons een mail via contact@youfonezakelijk.nl
We streven ernaar om jouw bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden.
-
Bel ons
Heb je liever een persoonlijk gesprek, bel ons dan even.
Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 088-0316000.
-
Teruggebeld worden
Stuur een mail naar contact@youfonezakelijk.nl en geef aan op welk nummer wij je kunnen bereiken.
Een van onze specialisten belt jou binnen 1 werkdag terug.