Skip to main content

1. Controleer de kwaliteit van de internetverbinding

De kwaliteit van jouw internetverbinding kan veel invloed hebben op het Vast Bellen. Controleer daarom jouw internetverbinding aan de hand van het volgende stappenplan.

2. Controleer jouw Instellingen

In MyYoufone zijn er een aantal instellingen die jij zelf aan en uit kunt zetten. Door deze blokkades aan te hebben, kan het zo zijn dat sommige nummers bellen niet mogelijk is.

  1. Automatisch doorschakelen van binnenkomende gesprekken naar je voicemail
  2. Blokkade naar internationale telefoonnummers
  3. Blokkade naar mobiele telefoonnummers
  4. Blokkade van servicenummers zoals 0900-nummers

Kom je er toch nog niet helemaal zelf uit?

Onze klantenservice staat voor je klaar om je verder te helpen.
  • faq
    FAQ

    Bekijk de veelgestelde vragen. Grote kans dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag.

    Ga naar de FAQ's
  • chat
    Chatten

    Kom je er niet uit bij de FAQ's? In de chat stel je gemakkelijk je vraag aan een van onze collega's. Kun je snel weer verder!

    Chat met ons
  • service
    Bellen

    Spreek je liever iemand telefonisch? Bel dan met onze klantenservice. We beantwoorden graag jouw vragen.

    Bel met ons