Skip to main content

Je hebt het recht om gedurende 14 dagen je bestelling ongedaan te maken. Je kunt de bestelling ongedaan maken door een ticket te sturen via MyYoufone of je bestelling te annuleren door onderstaand annuleringsformulier te downloaden en te e-mailen naar annuleren@youfone.nl. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging per e-mail.

 

  • Download hier het formulier voor de annulering van een Sim Only abonnement
  • Download hier het formulier voor de annulering van een Thuis abonnement

Het annuleren van je bestelling binnen 14 dagen is gratis als de dienst nog niet geactiveerd is. In dit geval worden de reeds betaalde administratiekosten binnen 14 dagen teruggestort op jouw rekening. Als je tijdens de bedenktermijn van 14 dagen de dienst activeert en het abonnement vervolgens annuleert, zullen de abonnementskosten naar rato in rekening worden gebracht.

Indien je een Sim Only abonnement wilt annuleren die in een winkel afgesloten is, zal je terug moeten gaan naar de desbetreffende winkel. Het is in dit geval niet mogelijk om de bestelling online te annuleren.