Skip to main content

Één vast contactpersoon

 
 
Bij Youfone Zakelijk heb je één vast contactpersoon. Wij weten wie jij bent en wat er bij jou speelt. Alleen op die manier kan jij persoonlijk door ons geholpen worden. We spreken je aan met je en jij, zijn benaderbaar en je kan met ons lachen. Gaat er dan toch een keer iets niet zoals verwacht, dan spreken we elkaar daarover aan. Dat doen we wel met respect voor elkaar en op een constructieve manier, zodat we er beide beter van worden.
Vast contactpersoon
 
 

 

Snel en direct geholpen

 

Snel en direct geholpen
 
 
 
Geen vermoeiend keuzemenu, maar direct één van onze specialisten aan de lijn. Dit doen we binnen 20 seconden, zodat jij direct wordt geholpen. Zo heb jij snel antwoord op jouw vragen en kunnen we samen de klant optimaal bedienen.
 
 

Voorkomen van onverwachte buiten bundel kosten

 
 
In ons beheerportaal krijg je realtime inzicht in verbruik van gebruikers maar ook inzicht in het resterende groepstegoed. Geen tijd om continue het beheerportaal in te duiken? Geen probleem, want er worden ook alerts verzonden. De business partner ontvangt een e-mail alert zodra 80% en 100% van de groepsbundel is verbruikt. De eindgebruiker ontvangt een sms alert zodra 80% en 100% van de individuele bundel is verbruikt.
Voorkomen van onverwachte kosten
 

 

Samen verbeteringen doorvoeren

 

Samen verbeteringen doorvoeren
 
 
Wij vragen onze business partners om mee te denken, oplossingen te zoeken en samen innovaties te ontwikkelen. Zo bieden wij binnen het beheerportaal de mogelijkheid om verbeter aanvragen in te dienen. Wanneer een verbeter aanvraag gesteund wordt door andere business partners, zorgen wij dat het ontwikkeld wordt.
 
 

Proactief informeren over wijzigingen

 
 
Wij informeren de business partner over doorgevoerde wijzigingen doormiddel van notificaties. Zo blijft iedereen up-to-date over de status van een nummerbehoud, activatie van een nummer of juist het beëindigen ervan. Naast het informeren over operationele zaken ontvangt de business partner regelmatig een update over alle wijzigingen welke in het beheerportaal zijn doorgevoerd en welke wijzigingen er de aankomende periode verwacht kunnen worden.
 
Proactief informeren
  • Geldig in EU
    Geldig in EU
  • Mobiele data delen
    Mobiele data delen
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Persoonlijke service
    Persoonlijke service
  • Eenvoudig beheerportaal
    Eenvoudig beheerportaal