Skip to main content

WeBellen

 

De zakelijke telecommarkt heeft de afgelopen jaren een behoorlijke transformatie ondergaan. De tools van zakelijke communicatie zijn verder ontwikkeld, de spelers op de markt zijn gewijzigd én de behoefte van de klant is anders. Dat laatste is voor Anton Bukkers aanleiding geweest om in 2020 WeBellen op te richten. WeBellen wil de brug zijn tussen de bestaande markt en de ‘nieuwe’ markt.

WeBellen

WeBellen

Met meer dan 20 jaar ervaring in de telecom business vindt WeBellen dat zakelijke telefonie anders kan: transparanter, flexibeler en - vooral ook - voordeliger. “Waarom zou je als zakelijke beller niet gebruik kunnen maken van de scherpe tarieven die voor particulieren gelden? Door processen sterk te digitaliseren, keuzes te vereenvoudigen en tarieven overzichtelijk aan te bieden kunnen klanten op efficiënte wijze het juiste telefonie-abonnement kiezen.”, aldus Anton.

 

We richten ons op vooral op het MKB. Deze doelgroep heeft vaak geen eigen IT-manager, maar wil wel graag controle en inzicht in de zakelijke mobiele activiteiten, een lage prijs en een persoonlijke service mocht dat nodig zijn. Anton vertelt: “Ze zoeken naar een oplossing waarbij ze de service van 5 jaar geleden krijgen en de prijs van morgen. Dat is precies de brug die WeBellen gaat bouwen. In onze zoektocht naar de juiste provider kwamen we al snel met Youfone in contact. Youfone heeft dezelfde ambitie en kiest heel gericht voor een belangrijke rol van de business partner. We zijn vrij snel na de lancering van Youfone Zakelijk met elkaar aan de slag gegaan en hebben de afgelopen tijd een aantal succesvolle stappen gezet.” 

 

Persoonlijke service

“Het begint natuurlijk met een goede propositie en een eenvoudig beheerportaal, maar wat voor ons misschien wel belangrijker is, is hoe je met elkaar omgaat. Eerlijk, transparant en elkaar helpen en elkaar iets gunnen. Gelijkwaardig samenwerken dus, waarbij we elkaar aanvullen en samen de eindklant zo goed mogelijk bedienen. En het moet gewoon leuk zijn, met elkaar lachen, een dolletje maken en niet zo stijfjes. Dat vind ik heel belangrijk in de samenwerking met Youfone, want zo ga ik ook met mijn klanten om.”, aldus Anton.

 

“Ik krijg bijvoorbeeld regelmatig leads vanuit Youfone”, vertelt Anton. Ilijana Abramovic, customer success manager Youfone Zakelijk vult aan: “We werken 100% via business partners. Wij geloven dat we alleen samen met partners de zakelijke eindklant goed kunnen bedienen. Onze partners weten als geen ander wat er speelt bij haar klanten, zijn hier op ingericht en hebben de ervaring. Zo krijgt de zakelijke klant het premium netwerk voor een lage prijs van Youfone en de kwaliteit in service en support van een lokale partner. En dat is waar eindklanten behoefte aan hebben. Alle leads die we bij WeBellen hebben belegd, zijn nu klanten van WeBellen.”

 

“Mijn rol is eigenlijk heel simpel, ik moet zorgen dat we samen succesvol gaan worden. En dat begint met een persoonlijke relatie, daar geloven we heilig in. We verdiepen ons in de klant en werken aan een langdurige relatie. Het helpt dat je weet wat er bij iemand speelt, wat je kan verwachten en je weet welke klanten een business partner bedient. Op die manier kunnen we meedenken en samen de juiste propositie en service bieden. We staan altijd voor WeBellen klaar, weten wat er speelt, maken een kletspraatje en doen zaken. Dat is wat ons betreft partnership.”, geeft Ilijana aan.

 

Wil je meer weten of heb je interesse om business partner te worden? Neem dan contact met ons op!

  • Geldig in EU
    Geldig in EU
  • Mobiele data delen
    Mobiele data delen
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Persoonlijke service
    Persoonlijke service
  • Eenvoudig beheerportaal
    Eenvoudig beheerportaal