Skip to main content

Houd heel eenvoudig alles in de gaten

 

Alles wat nodig is om de klant eenvoudig te beheren is aanwezig. In ons portaal regel je alles zelf. Wat complex is, maken wij eenvoudig, zodat onze business partners de zakelijke markt goed en betaalbaar kan ontzorgen.

Denk hierbij aan verschillende entiteiten onder een klant, waar dan ook automatisch een aparte factuur voor wordt aangemaakt. Eenvoudig zelf een simwissel uitvoeren, het abonnement up- of downgraden, een softblock toepassen bij diefstal, de pukcode van het betreffende nummer inzien en nog veel meer handige functionaliteiten om grip te hebben op de situatie.

Hoe maken we het onze partners makkelijk?

 

  • Beheerportaal
    Eenvoudig beheer
    Een beheerportaal waarin eenvoudig de operationele zaken eenvoudig beheerd kunnen worden. Denk hierbij aan activatie van nieuwe nummers, porteringen invoeren, opheffingen, simwissels, inzien van pukcode, blokkeren van een nummer (bij verlies of diefstal), instellen netwerk modules etc.
  • Verbruik
    Realtime inzicht in verbruik
    Binnen het portaal heb je snel en overzichtelijk inzage in verbruik. Daarnaast ontvangen de eindgebruikers op 80% en 100% van de individuele mobiel spraak-en databundel een sms. De partner én beheerder van de klant ontvangen op 80% en 100% van de bedrijfsbundel een email. Zo hou je altijd grip op het verbruik van de organisatie en de kosten.
  • Facturatie
    Facturatiemodule 
    Het is mogelijk om gebruik te maken van onze gratis facturatiemodule. Hierbij is het mogelijk om jouw factuur te personaliseren. Dit doormiddel van een logo, bedrijfsgegevens en betalingscondities. Door jouw eigen e-mailadres in te stellen worden de facturen vanuit jouw naam verzonden. Verder wordt de mogelijkheid geboden om eigen diensten toe te voegen aan de factuur.
  • Facturen
    Meerdere facturen versturen
    Moeten er meerdere facturen voor één klant verzonden worden? Het portaal biedt de mogelijkheid om meerdere debiteuren te koppelen aan één contract. Zo kan er voor een klant met meerdere vestigingen gefactureerd worden per vestiging. Alle debiteuren onder de betreffende klant, delen data van dezelfde omvang met elkaar.
  • Klanten
    Toegang voor klanten
    Wil jouw klant zelf operationele zaken in handen houden zoals het uitvoeren van een simwissel, het blokkeren van een nummer of het aanpassen van een abonnement? Dan kan deze klant toegang krijgen tot het portaal. Meerdere debiteuren? Dan kan er ook per debiteur een toegang gegeven worden.
  • Co-creatie
    Co-creatie
    Om het portaal voor onze partners zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken vragen wij ze mee te denken, oplossingen te zoeken en samen innovaties te ontwikkelen die bijdragen aan de bedienen van de eindgebruiker. Alleen door samen te ontwikkelen kunnen wij de juiste tools aanbieden die de partner in staat stelt snel actie te ondernemen indien nodig.

DE 5 MEEST VOORKOMENDE OPERATIONELE HANDELINGEN BINNEN 1 MINUUT

exist Klant aanmaken in het portaal
exist Nieuw nummer activeren
exist Simwissel doorvoeren
exist Abonnement up- of downgraden
exist Rapportage uitdraaien
  • Geldig in EU
    Geldig in EU
  • Mobiele data delen
    Mobiele data delen
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Persoonlijke service
    Persoonlijke service
  • Eenvoudig beheerportaal
    Eenvoudig beheerportaal