Skip to main content

INFLATIECORRECTIE VOOR THUIS

Bij Youfone zijn we altijd bezig om de service en kwaliteit van onze diensten op topniveau te houden, dit gaat gepaard met investeringen. Dit zorgt ervoor dat jouw diensten; snel betrouwbaar en veilig blijven. In onze algemene voorwaarden is vastgelegd dat Youfone de abonnementskosten jaarlijks mag indexeren. We houden de consumentenindexcijfers van CBS in oktober 2021 aan. Daarom gaat jouw maandbedrag op 1 februari 2022 met 3,4% omhoog.

Algemene vragen

  • Waarom verhoogt Youfone de abonnementskosten?

    Jaarlijks stijgen de prijzen van onze leveranciers. Die extra kosten hebben we de afgelopen jaren voornamelijk zelf opgevangen. Want bij Youfone willen we de prijs zo scherp mogelijk houden! Straks ga je een klein beetje meer betalen. Zo kunnen we de kwaliteit garanderen.

  • Mag Youfone het tarief wel verhogen?

    In onze Algemene Voorwaarden is vastgelegd dat Youfone de abonnementskosten jaarlijks mag indexeren. We houden de consumentenindexcijfers van CBS in oktober 2021 aan, daarom gaat jouw maandbedrag op 1 februari 2022 met 3,4% omhoog.

  • Gaat het tarief van mijn extra diensten ook omhoog?

    Nee, de prijzen van extra pakketten, zoals ESPN compleet of andere diensten, blijven gelijk.  We passen alleen de abonnementskosten voor TV, vast internet en vast bellen aan.

Veelgestelde vragen

  • Aan wat voor extra bedrag moet ik ongeveer denken?

    Een rekenvoorbeeld: stel je hebt een Alles-in-1 abonnement, dus TV, vast internet en vast bellen. Aangevuld met een extra TV-ontvanger en Ziggo Sport Totaal. Het maandbedrag voor deze aanvullingen blijft ongewijzigd. Alleen voor TV (standaard), vast internet (DSL 50 Mbit/s) en vast bellen stijgt de prijs. De prijs hiervoor is €45,00 en zal stijgen met 3,4%. In dit rekenvoorbeeld komt dat neer op €1,53 extra per maand.

  • Hoe gaat het nu verder?

    Op 1 februari 2022 gaan de nieuwe prijzen in. Vanaf dat moment schrijft Youfone voortaan het nieuwe maandbedrag af. Tot die tijd verandert er niks.

  • Hoe ben / word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie?

    Deze inflatiecorrectie is in lijn met de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en je vindt de inflatiecorrectie terug op de factuur in februari.

  • Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen?

    Heb je geen nieuwsbrief gehad & geen verhoging op de factuur in februari? Dan geldt de inflatiecorrectie niet voor jou.

  • Mag ik mijn contract opzeggen?

    Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie –voor het einde van de contracttermijn– op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene Voorwaarden van Youfone. Je bent dus hieraan gebonden.