Skip to main content

Overstappen TV, Internet & Bellen

Zo geregeld via de bestelpagina!

Je wil overstappen naar TV, Internet en Vast Bellen van Youfone. Slimme zet! Het kan natuurlijk dat je opziet tegen het regelwerk. Daarom maken we het je graag heel gemakkelijk. Volg de onderstaande stappen en sluit een nieuw abonnement af bij Youfone. Zelfs met behoud van je vaste nummer als je dat graag wil.

02

Zo werkt het...

Stap 1: check je huidige contract
Check de opzegtermijn van je huidige contract voor TV, Internet en/of Vast Bellen. Loopt dat binnen 150 dagen af? Dan kun je al een bestelling plaatsen bij Youfone. 

Stap 2: kies je Thuis pakket
Plaats je bestelling op de website, geef aan bij welke provider je nu zit en kies een startdatum. Ook kun je in het bestelproces aanvinken of je een overstapformulier wil gebruiken.

Stap 3: stuur het formulier op
In MyYoufone staat een ingevuld overstapformulier voor je klaar. Controleer de gegevens even en stuur ‘m naar je huidige provider. Sla deze stap niet over, want Youfone zegt je huidige abonnement niet voor je op.

Stap 4: bevestigingsmail
Je krijgt van ons een bevestigingsmail van je bestelling. In de week voor de activatie wordt het installatiepakket bij je thuisbezorgd. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace code om het pakket te volgen. 

Veelgestelde vragen

Waar vind ik het overstapformulier?
In MyYoufone staat een ingevuld overstapformulier voor je klaar. Je krijgt de inloggegevens voor deze persoonlijke omgeving nadat de bestelling en betaling bij ons zijn binnengekomen.

Welk internet leveren jullie?
Wij leveren DSL KPN internet (tot maximaal 100Mbit/s) en glasvezelinternet (van 50Mbit/s tot maximaal 500Mbit/s).

Hoe moeilijk is het om TV & Internet zelf te installeren?
Met de handleiding is de installatie normaal gesproken heel eenvoudig. Om je een handje te helpen hebben we een instructiefilmpje voor je gemaakt. Glasvezelinternet wordt altijd gratis geïnstalleerd door een monteur.