Sim Only Abonnement Opzeggen

Jammer dat je het abonnement wilt beëindigen! Heb je het verlengaanbod in MyYoufone nog wel even bekeken? De tarieven en bundels kunnen een stuk voordeliger zijn, waardoor het nieuwe aanbod misschien beter past bij je huidige wensen.

Twijfel je nog of kan je binnen MyYoufone niet het aanbod terugvinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via het gratis 1200 nummer of 088-222 9 222. Ook horen we graag waarom je het abonnement wilt opzeggen, zodat we daar van kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren. En wie weet, misschien kunnen we je iets extra’s aanbieden zodat je toch onze gewaardeerde klant blijft.

Blijf Deal
13
Sim Only 10

5GB 4G

+ 300 min/sms

Hoe kun je het abonnement bij Youfone beƫindigen?

Vanaf 2 maanden voor de einddatum kan je de overeenkomst schriftelijk opzeggen. Je kunt een e-mail sturen naar support@youfone.nl. Uiteraard is het ook mogelijk om een ticket te sturen via het contactformulier in MyYoufone.

Overige informatie
* Als je jouw mobiele nummer wilt behouden, kun je bij een andere aanbieder een bestelling plaatsen met nummerbehoud. Zij zeggen dan jouw abonnement bij Youfone op.
* Een maandabonnement kan je altijd beëindigen met een maand opzegtermijn. De maandabonnementen kan je altijd verlengen naar een 2 jarige overeenkomst, de abonnementskosten per maand zijn dan een stuk voordeliger.