Skip to main content

Per wanneer gaat een abonnementswijziging in?

Abonnementswijzigingen die via MyYoufone worden doorgevoerd, gaan altijd in per de 1ste van de volgende maand. Dit met uitzondering van een databundel als je voorheen nog helemaal geen databundel had. Deze gaat per direct in. 
Via MyYoufone worden wijzigingen het snelst verwerkt. 
 
Als je via MyYoufone een ticket stuurt met het verzoek om je abonnement te wijzigen, moet de wijziging voor de 25ste door ons zijn ontvangen. In dit geval zal de wijziging ingaan per de 1ste van de volgende maand. Mocht je de wijziging na de 25ste versturen, wordt de wijziging mogelijk niet op tijd verwerkt en zal de wijziging een maand later ingaan. Je ontvangt altijd een bevestiging van de wijziging per e-mail en in MyYoufone kan je ook zien wanneer de wijziging definitief in gaat.
 
Voorbeeld: 
Mocht je op 30 juli een ticket insturen met het verzoek om je abonnement te wijzigen per 1 augustus, kan deze wijziging mogelijk niet tijdig worden verwerkt. De wijziging zal dan ingaan per 1 september. 
 
Wanneer je de databundel wijzigt, maak je automatisch gebruik van de nieuwste databundels. Activeer een dataplafond voor slechts €0,50 per maand via MyYoufone om onverwachte buitenbundel kosten te voorkomen.
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd