Skip to main content

Waarom staan mijn (buitenlandse) verbruikskosten bij de verkeerde verbruiksperiode?

Youfone factureert de gesprekken, berichten en sessies, die gedurende een kalendermaand zijn binnengekomen. De gesprekken, berichten en sessies, die na afsluiting van de kalendermaand binnenkomen worden meegenomen naar de volgende factuur. Zo kan het dus incidenteel voorkomen dat er gesprekken van een eerdere periode op een volgende factuur komen te staan. Het is mogelijk dat je deze maand niet in het buitenland bent geweest, maar dat er nog buitenlandse gesprekskosten op de telefoonrekening staan van een eerdere periode. Dit kan gebeuren wanneer de buitenlandse operator enige tijd nodig heeft om de gesprekskosten door te geven.
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd