Skip to main content

Ik heb drie keer de verkeerde pincode ingevoerd

Als je drie keer een verkeerde pincode hebt ingevoerd wordt er automatisch een blokkade op de simkaart geplaatst. Deze kan worden opgeheven door het invoeren van de pukcode. De pukcode is bij je simkaart meegeleverd. Bewaar deze goed! Heb je vaak een verkeerde pukcode ingevoerd dan wordt vanuit veiligheidsoverwegingen de simkaart definitief geblokkeerd. Je hebt dan een nieuwe simkaart nodig.
 
Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart wordt €15 administratiekosten in rekening gebracht. Mocht je onverhoopt de pukcode kwijt zijn geraakt dan kan je deze vinden in MyYoufone onder 'Abonnement'.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd