Skip to main content

Nummerbehoud is afgewezen, wat nu?

Het kan voorkomen dat de aanvraag van nummerbehoud wordt afgewezen door de huidige provider. De meest voorkomende reden is dat je nog niet mag overstappen omdat je langer dan 6 maanden aan je huidige overeenkomst vast zit. 

Youfone informeert je per e-mail zodra er een afwijzing is ontvangen, inclusief de reden. Youfone doet er alles aan om je mobiele nummer zo snel mogelijk om te zetten. Als nummerbehoud niet mogelijk is, ontvang je een nieuw telefoonnummer of je dient de bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Als wij een afwijzing ontvangen, kunnen wij de huidige overeenkomst ook niet beëindigen.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd