Skip to main content

Hoe kom ik in contact met Youfone?

Je kunt ons bereiken via MyYoufone (e-mail), telefoon en per post.
 
MyYoufone
Mocht je klant zijn, dan kan je inloggen in MyYoufone. In MyYoufone kan je via ‘Contact’ een ticket/e-mail naar Youfone sturen. Wij beantwoorden de e-mail vaak binnen twee werkdagen.
 
Telefoon
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur via jouw Youfone nummer op telefoonnummer 1200 (gratis) of voor overige nummers op 088-222 9222 (lokaal tarief). Als je in het buitenland bent en je wilt contact opnemen met de klantenservice, is dat mogelijk op +31-612001200. Dit is niet gratis. De belminuten gaan binnen de EU uit je bel/sms bundel. Eventuele buitenbundel kosten zijn gelijk als in Nederland. Ben je in een land buiten de EU? Dan worden de kosten altijd apart in rekening gebracht.
 
Post
Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd