Skip to main content
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd

Hoe betaal ik mijn factuur?

Iedere maand word je per e-mail geïnformeerd dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoufone of de MyYoufone app. Log in om de factuur te bekijken.
Bij de aanvraag van het abonnement heb je Youfone gemachtigd het verschuldigde bedrag van je rekening af te schrijven. Mocht het gebeuren dat Youfone het verschuldigde bedrag niet kan incasseren, dan kan je het openstaande bedrag zelf overmaken. Dit is mogelijk op de volgende manieren:
 
IDEAL
Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via IDEAL. Klik in MyYoufone op 'Direct betalen met iDEAL'. Je ziet al een overzicht van alle openstaande bedragen. De betaling via iDEAL wordt het snelst verwerkt. 
 
Overboeking
Je kunt het openstaande bedrag overboeken naar rekeningnummer IBAN: NL36ABNA0554248212 ten name van Youfone. Vermeldt bij de betaling altijd het klant- en factuurnummer voor een goede en snelle verwerking van de betaling.
 
Indien de betalingstermijn voor de factuur is verstreken zal je herinneringen ontvangen waarbij administratiekosten in rekening gebracht kunnen worden. De aansluiting zal geblokkeerd worden totdat alle kosten zijn voldaan.
 
Let op: de aansluitkosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels iDEAL.