Skip to main content

Hoe kan ik mijn Sim Only abonnement beëindigen/opzeggen?

Je hebt bij Youfone een maand, 1 of 2 jarig contract. Indien je jouw contract na deze periode wilt beëindigen dient dit altijd schriftelijk te gebeuren en met een opzegtermijn van één (1) maand. Je einde contractdatum staat in MyYoufone.

Stuur via MyYoufone een ticket/e-mail naar de klantenservice om het abonnement te beëindigen. Het is ook mogelijk om de opzegging per post te sturen naar onderstaand adres;

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail.
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd