Skip to main content

Hoe en tot wanneer kan ik de Sim Only bestelling annuleren?

Je hebt het recht om gedurende 14 dagen je bestelling ongedaan te maken. Je kunt de bestelling ongedaan maken door een ticket te sturen via MyYoufone of je bestelling te annuleren door onderstaand annuleringsformulier te downloaden en te e-mailen naar annuleren@youfone.nl.
Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging per e-mail.
 
Annuleringsformulier

Het annuleren van je bestelling binnen 14 dagen is gratis als de simkaart nog niet geactiveerd is. In dit geval worden de reeds betaalde aansluitkosten binnen 14 dagen teruggestort op jouw rekening. Als je tijdens de bedenktermijn van 14 dagen de simkaart activeert en het abonnement vervolgens annuleert, zullen de abonnementskosten (inclusief aansluitkosten) en verbruikskosten voor de eerste maand in rekening worden gebracht.Indien het abonnement is afgesloten in de winkel, zal je terug moeten gaan naar de desbetreffende winkel. Het is in dit geval niet mogelijk om de bestelling online te annuleren.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd