Skip to main content

Betalen niet gelukt

Probeer het opnieuw :)

Helaas is de iDEAL betaling niet gelukt. Je kan het altijd opnieuw proberen via de link in de MyYoufone. Bij een openstaande factuur zullen wij je ook altijd een e-mail sturen met daarin een betaallink. Probeer het zo snel mogelijk nog eens of neem contact met ons op.

Extra diensten
Bekijk in MyYoufone alle extra diensten die wij aanbieden. Spaar bijvoorbeeld Youcoins en wissel deze in voor korting op de factuur en zet het belplafond en/of dataplafond aan om onverwachte kosten te voorkomen.

Nog vragen?
Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met ons opzoeken via een ticket in de MyYoufone omgeving. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222. 

Mislukt
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd