Particulieren Zakelijk

Bestel direct: 0800 - 2002

Vragen

Diensten

Doorgeven van wijzigingen?
Wijzigingen kunt u doorgeven via MyYoufone of per post.

Adreswijzigingen, wijzigen van rekeningnummers en/of contractswijzigingen dienen altijd per post te worden verstuurd.

Adres:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice Zakelijk
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
Simkaart kwijt of gestolen?
Als uw simkaart kwijt is of gestolen dient u deze zo snel mogelijk te blokkeren.

Simkaart verloren of kwijtgeraakt in Nederland


1. U kunt uw simkaart blokkeren door in te loggen op MyYoufone. In het menu Mobiel kunt u uw simkaart blokkeren.

2. Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer op 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).

3. Indien u in het buitenland bent, of buiten kantooruren en u wilt uw simkaart blokkeren dan kunt u contact opnemen met +31612001200.

Simkaart verloren of kwijtgeraakt in het Buitenland


1. U kunt uw simkaart blokkeren door in te loggen op MyYoufone.

3. Indien u in het buitenland bent en u wilt uw simkaart blokkeren dan kunt u contact opnemen met +31612001200
Hoe vraag ik een nieuwe simkaart aan?
Een nieuwe simkaart kunt u alleen schriftelijk aanvragen. U kunt uw verzoek indienen via onze contactpagina of stuur uw brief naar:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart wordt EUR 16,76 administratiekosten in rekening gebracht.

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).
Ik heb drie keer de verkeerde pincode ingevoerd. Wat nu?
Indien u drie keer uw pincode verkeerd heeft ingevoerd wordt er automatisch een blokkade op uw simkaart geplaatst. Deze kan worden opgeheven door het invoeren van uw pukcode. De pukcode is bij uw simkaart meegeleverd.

Heeft u te vaak een verkeerde pukcode ingevoerd dan wordt vanuit veiligheidsoverwegingen uw simkaart definitief geblokkeerd. U heeft dan een nieuwe simkaart nodig. Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart worden € 16,76 administratiekosten in rekening gebracht.

Mocht u onverhoopt de pukcode kwijt zijn geraakt dan kunt u deze schriftelijk aanvragen. U kunt uw verzoek indienen via onze contactpagina of stuur uw brief naar:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice Zakelijk
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).
Biedt Youfone ook duo simkaarten aan?
Youfone biedt duo simkaarten aan voor haar zakelijke klanten. Deze kunt u aanvragen via MyYoufone of door contact op te nemen met de Klantenservice.

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).
Hoe kan ik mijn nummeridentificatie uitzetten?
De functie nummeridentificatie staat standaard ingeschakeld. Om deze functie uit te schakelen moet u de instellingen van uw mobiele telefoon aanpassen. Kijk hiervoor in het menu van uw mobiele telefoon onder oproepinstellingen en identificatie opties. Ook kunt u de volgende code gebruiken om nummeridentificatie tijdelijk te activeren:

#31#06-nummer: Niet meezenden nummeridentificatie

Bij het versturen van een sms bericht is het niet mogelijk om uw nummer identificatie uit te schakelen.
Via welk netwerk bel ik met Youfone?
Binnen Nederland maakt Youfone gebruik van het kwaliteitsnetwerk van KPN. Buiten Nederland heeft Youfone samen met KPN de beste contracten met buitenlandse providers.

Klik hier om direct te bestellen.
Kan ik een nieuw Youfone nummer krijgen?
Het is mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen en te koppelen aan uw Youfone simkaart. Een nieuw telefoonnummer kunt u alleen schriftelijk aanvragen. U kunt uw verzoek indienen via onze contactpagina of stuur uw brief naar:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice Zakelijk
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Voor het aanvragen van een nieuw telefoonnummer worden EUR 16,76 (excl. BTW) administratiekosten in rekening gebracht.

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).
Hoe zet ik wisselgesprek aan (tweede lijn)?
Het is mogelijk om Call waiting in uw telefoon te activeren. Als u in gesprek bent hoort u een toontje door het gesprek heen dat u een tweede beller aan de lijn heeft. U kunt dan zelf bepalen of u dit gesprek aanneemt of doorschakelt naar uw voicemail.

Oproepen in de wacht / tweede lijn:

Activeren: **43#[zend]
Annuleren: ##43# [zend]
Status opvragen: *#43# [zend]
Contact met Youfone
U kunt ons bereiken MyYoufone, telefoonisch of per post.

Klantenservice


Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 698 3663 (29 cent per gesprek).

Brief sturen


U kunt ons ook een brief sturen:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice Zakelijk
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

Levert Youfone Nano simkaarten voor de iPhone 5?
Een Nano simkaart is een kleinere en dunnere versie van een micro simkaart. Een Nano simkaart is dus geen micro simkaart. Op dit moment gebruikt alleen de Apple iPhone 5 de Nano simkaart. De Nano simkaart wordt momenteel nog niet door Youfone geleverd. Youfone heeft deze wel in bestelling en de verwachting is dat Youfone deze medio november 2012 gaat uitleveren. Houdt u onze website in de gaten voor meer informatie.
Welke diensten zijn er mogelijk voor de Zelfstandige Ondernemers?
De volgende diensten zijn mogelijk bij Youfone Zakelijk voor de Zelfstandige Ondernemer:

- Sim Only abonnementen
- Voordelig bellen in en naar het buitenland
- BlackBerry Diensten
- Internet en SMS bundels
- Data Only voor Laptop en/of Tablet
- Dagelijks inzicht in de verbruikskosten via MyYoufone
- Toestellen zijn eventueel mogelijk

Overzicht Sim Only abonnementen
Zakelijk 450 Sim Only
Zakelijk 750 Sim Only
Zakelijk Vast
Zakelijk Onbeperkt Bellen en Smsen

Klik hier om te bestellen of meer informatie te vinden over de Sim Only abonnementen.
Welke diensten zijn er mogelijk voor de Midden- en Kleinbedrijven?
De volgende diensten zijn er mogelijk voor Midden- en Kleinbedrijven:

- Sim Only abonnementen
- Voordelig bellen in en naar het buitenland
- BlackBerry diensten
- Internet en SMS bundels
- Data Only voor Laptop en/of Tablet
- Dagelijk inzicht in verbruikskosten
- Toestellen mogelijk
- Onderling bellen met collegas
- Vaste mobiele integratie

Wilt u een passende offerte ontvangen, dan kunt u hier contactpagina uw gegevens achterlaten en wordt er spoedig contact opgenomen met u!

Handleiding | Contact | Voorwaarden | Login My Youfone | Privacybeleid | Disclaimer | Sitemap